"Збитки на 8 млрд", – афера з виробництвом нового "Москвича" провалилася, авто не беруть
Виробництво "Москвича" є номінальним, оскільки всі машини поставляються з Китаю брендом JAC, у Москві на них лише клеять шильдик.
Так зване "виробництво" китайських автомобілів під маркою "Москвич" на колишньому заводі Renault у Москві, який перейшов у власність російської влади, обернулося повним провалом, пишуть росЗМІ.
"Виробництво" є номінальним, оскільки всі машини поставляються з Китаю брендом JAC, у Москві на них лише клеять шильдик "Москвич". За вказаною схемою росіяни поставили на ринок 31 тисячу автомобілів.
Однак з них продано було лише менше половини - всього 15,3 тисячі машин. У результаті збитки заводу за рік підскочили у 3,6 раза, досягнувши 8,6 мільярда рублів. Тепер борги доведеться чиїмось коштом покривати, оскільки попиту на авто немає.
Однією з причин провалу є висока ціна автомобілів, що перевищує у 2 рази вартість оригіналу з Китаю.
Росіяни вирішили накрутити ціну на рівному місці, без будь-яких економічних передумов. Незважаючи на спроби продати повні копії китайських машин як російські, попит на них виявився недостатнім для забезпечення прибутковості.
У соціальних мережах іронізують над російською невдачею у галузі автомобільної промисловості, оскільки спроби збагатитися на "реінкарнації" радянських марок виявилися нежиттєздатними.
Раніше російський "АвтоВАЗ" поскаржився на серйозні фінансові та технологічні проблеми через західні санкції.