Плани Росії з виробництва пасажирських авіалайнерів закінчилися провалом – ВВС
Після повномасштабного вторгнення військ РФ в Україну російська авіаційна промисловість опинилася на межі виживання, незважаючи на амбітні плани.
Після повномасштабного вторгнення в Україну російська авіаційна промисловість опинилася на межі виживання. Незважаючи на амбітні плани, виконати їх не вдалося. Про це пише ВВС.
Об'єднана авіабудівна корпорація Росії запланувала будівництво 108 пасажирських літаків із початку повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році. Проте за майже три роки випущено лише 7 лайнерів SuperJet 100, зібраних із довоєнних запасів.
Крім того, були зроблені два експериментальні зразки Іл-96-400М та Іл-114, які використовуються тільки для випробувань. При цьому багатьом віддалених районів Росії, де авіація є єдиним засобом транспортного зв'язку, ситуація є критичною.
У 2022 році російський уряд запустив Комплексну програму розвитку авіаційної галузі, яка передбачала випуск 1032 літаків до 2030 року. Проте ці плани переглядалися двічі, із перенесенням термінів на кілька років.
Санкції, введені західними країнами, завдали потужного удару по авіабудівній галузі Росії. Через розрив зв'язків з міжнародними виробниками країна-агресор змушена замінювати іноземні двигуни та комплектувальні у "Суперджетах" і МС-21, а також повертати у виробництво застарілі моделі Іл-96-300 та Ту-214.
Ці проблеми загострюються нестачею ресурсів, значна частина яких перенаправлена на виробництво та ремонт бойових літаків.
Експерти наголошують, що плани виробництва тисячі лайнерів до 2030 року більше нагадують імітацію активності. Джерело у російській авіаційній галузі, яке побажало залишитися анонімним, заявило, що такі програми створюються, швидше, для заспокоєння уряду, а не як реальне керівництво до дії.
Росія розглядає варіанти вирішення проблеми з авіаперевезеннями й авіастоєнням: дозволити іноземним авіакомпаніям, наприклад, з Казахстану, виконувати рейси територією Росії ("каботажні перевезення") та закупити китайські літаки. Однак обидва варіанти стикаються з проблемами: у першому випадку прибуток іде за кордон, а у другому - китайські літаки складаються із західних комплектувальних, на кожну деталь потрібен дозвіл виробників, що робить їх використання складним через санкції.
Раніше Dialog.UA повідомляв, що літаки російських авіакомпаній опинилися поза законом у Єгипті.
А у російської авіакомпанії "Перемога" сталися три серйозні поломки літаків за одну ніч.
Останні новини
Монеточка та Noize MC номіновані на Нобелівську премію миру: названо досягнення артистів – ЗМІ
13:09"Зокрема, на Роботинському плацдармі", – Братчук розповів про активність окупантів на Запоріжжі
11:41Оцінка ймовірного ходу війни в Україні: через 90 днів спецслужби США мають звітувати перед Конгресом
07:56