Російська цивільна авіація перебуває на межі колапсу: ГУР України провело кіберспецоперацію
ГУР МО України здійснило кіберспецоперацію проти Росавіації, довівши, що санкції діють.
У результаті складної, але успішної кіберспецоперації українській розвідці вдалося отримати документи з підрозділу Росавіації - Федерального агентства повітряного транспорту.
Сьогодні, 23 листопада, на своїй сторінці у Telegram-каналі прес-служба ГУР МО України поділилася гарною новиною з РФ.
Були отримані Секретні документи та звіти відомства, яке фіксує всі НП у російській авіації.
Українській розвідці вдалося отримати документацію за майже 1,5-річний період. Отримані дані дають право говорити про те, що російська цивільна авіація перебуває на межі колапсу.
Тільки за січень 2023 року у РФ було зафіксовано 185 авіапригод. Близько 1/3 було кваліфіковано як НП різного рівня небезпеки. Лідером на цій ділянці є літак Sukhoi Superjet 100, де було зафіксовано 34 проблемних випадки.
За 9 місяців 2023 року у РФ зафіксовано 150 випадків технічних несправностей. А минулого року за аналогічний період таких випадків було всього 50.
Найпроблемніші місця російських літаків - мотори, шасі, закрилки, ПЗ і гідросистеми.
Зараз Росавіації дедалі складніше обслуговувати ті літаки, які налітали дуже багато годин. Якщо станом на березень 2022 року тільки 10 % іноземного виробництва потребували ремонту, то зараз це число сягає 70 %.
У РФ здійснюють "авіаканібалізм", коли розбирають на запчастини застарілі моделі, що не працюють, щоб відремонтувати літаки, які ще перебувають у строю.
Більшість радянських Ан-2 просто не можуть злетіти у небо. Серед 220 Airbus зафіксовано 10 відмов, а серед 230 Boeing - 33.
Розвідка робить висновки, що санкції Заходу щодо російської авіації роблять свою справу.
Раніше ми повідомляли, що російська приватна авіакомпанія I Fly Airlines активно співпрацює з Міноборони Росії.
Нагадаємо, в Армавірі випускникам авіаційного училища "підкинули" отруєний торт і алкоголь.