Кремль запустив проти України нову пропагандистську кампанію, задіявши ШІ
Кремль у новій пропагандистській кампанії проти України почав активніше користуватися послугами ШІ.
Головна мета Кремля залишається тією самою — дискредитація України та підрив допомоги з боку Заходу.
Напередодні у Мережі з'явився звіт компанії з кібербезпеки Recorded Future щодо фейкових роликів, у яких РФ активно використовувала голоси, згенеровані за допомогою програми ElevenLabs.
Джерело наголосило, що за пропагандистською кампанією стоїть "Агентство соціального дизайну". Ця компанія родом із РФ і давно знаходиться у списку санкцій Вашингтонуа.
Ця компанія створює ролики, орієнтовані на Захід. Вони обвинувачують політиків з України у корупції, а західну військову техніку показують як неефективну на полі бою.
Найголовніший момент у цих роликах не сам сюжет, а голоси, які російська компанія згенерувала за допомогою ШІ. Як виявилося, для цього РФ використовувала технології компанії ElevenLabs. Вони дозволяють записувати голоси без акцентів англійською, польською, німецькою та французькою мовами.
Однак при цьому частина таких пропагандистських роликів була озвучена реальними людьми із РФ, про що свідчить сильний російський акцент.
Компанія Recorded Future спеціалізується на тому, щоб виявляти фейкові ролики, зроблені за допомогою ШІ.
"Агентством соціального дизайну" керує росіянин Ілля Гамбашидзе. Компанія позиціонує себе як медійний супровід, проте опікується дискредитацією України.
Раніше Dialog.UA повідомляв, що Кремль поступово починає готувати росіян до закінчення СВО.
Нагадаємо, експерти дали прогноз щодо впливу падіння режиму Асада в Сирії на позицію Путіна щодо України.
Останні новини
Монеточка та Noize MC номіновані на Нобелівську премію миру: названо досягнення артистів – ЗМІ
13:09"Зокрема, на Роботинському плацдармі", – Братчук розповів про активність окупантів на Запоріжжі
11:41Оцінка ймовірного ходу війни в Україні: через 90 днів спецслужби США мають звітувати перед Конгресом
07:56