Не тільки для оборони: в ISW озвучили можливі цілі появи в окупантів "цар-поїзда" на Донбасі
На окупованій території Донбасу окупантами було створено "цар-поїзд" як майбутню лінію захисту від можливого контрнаступу ЗСУ.
Учора, 11 лютого, у Мережі показали супутникові знімки з Донбасу, на яких можна побачити найдовший у світі залізничний потяг від Оленівки до Волновахи.
Супутникові знімки виклали у Мережу аналітики з DeepState, а експерти з Інституту вивчення війни вирішили проаналізувати появу цього "диво-поїзда".
Залізничний потяг тягнеться близько 30 км, і він слугуватиме однією з додаткових ліній оборони на шляху у ЗСУ.
Окупанти почали стягувати до Волновахи й Оленівки вагони ще у травні 2023 року. За цей період їм вдалося назбирати вагонів на 30-кілометровий "цар-поїзд".
Експерти з DeepState повідомляють, що на цей поїзд пішло 2100 вагонів. Залізнична лінія від Волновахи до Оленівки розташована всього за 6 км від лінії фронту. Вона проходить на південний схід від Новомихайлівки, та рактично весь 2023 рік тут було відносно тихо, що й дало змогу окупантам почати збирати вагони.
Лише з 2024 року окупанти почали поводитися активніше у районі Новомихайлівки та мають невелике просування, саме тому аналітики з ISW не впевнені, що "цар-поїзд" окупанти будували виключно для оборонної лінії. Може, у Кремля є й інші цілі та завдання для нього.
Раніше у Мережі з'явилися супутникові знімки з Донбасу, на яких можна побачити "цар-поїзд" завдовжки 30 км.
До речі, за словами Данілова, без подальшої допомоги із Заходу ситуація на фронті буде тільки ускладнюватися.