5 вересня 2024, 11:04

Під Харковом армія РФ йде на штурми пішки та під "сараями", але ініціатива за нами – батальйон ЗСУ "Ахіллес"

За словами українського комбата Федоренка, 70–80% техніки, яку росіяни використовують для штурмів, пошкоджується чи знищується.

Під Харковом армія РФ йде на штурми пішки та під "сараями", але ініціатива за нами – батальйон ЗСУ "Ахіллес"

Командир батальйону ударних БпАК "Ахіллес" 92-й ОШБр ЗСУ Юрій Федоренко в інтерв'ю кореспондентам розповів, що зараз відбувається на Харківському напрямку. Він наголошує, що окупаційна російська армія йде на штурми пішки та під "сараями", кидаючи вперед смертників на мотоциклах, передає "Об'єктив. Харків".

Водночас, за словами Федоренка, координація у Сил оборони України на цьому напрямку на такому рівні, що мало хто із загарбників ЗС РФ дістається "нуля".

"Ворог активніший, намагається проводити ударно-штурмові дії із залученням всього наявного потенціалу, броньованої техніки. Але чи має противник успіх? Ні. Ініціатива на відрізках, де ми знаходимося, залишається на боці Сил оборони України", - наголосив він.

За даними Юрія Федоренка, російські окупанти застосовують "комбіновані тактики": десь у бій кидають лише піхоту, а десь застосовують "броню".

"З одного боку, противник накопичується живою силою, затягується на передові позиції, після цього намагається штурмовою групою вчиняти ті чи інші дії... Інша тактика - високоманеврена техніка: двоколісні мотоцикли смертників, а також авто типу баггі, гольфкари...

Щодо техніки броньованої, то вона обварена так званими "сараями", під якими знаходиться штурмова піхота з єдиною метою: максимально швидко під'їхати до передньої лінії бойового зіткнення, поспішати піхоту та перейти в ударно-штурмові дії", - додав комбат.

Водночас, зазначає Федоренко, близько 70-80% техніки, яку росіяни використовують для штурмів, ушкоджується або знищується Силами оборони України.

Як раніше Dialog.UA повідомляв, сили ССО показали кадри "полювання" на ворога, у результаті якого було знищено 7 одиниць російської автотехніки для наведення понтонних переправ.

Автор: Святослав Рыбальченко

Останні новини