14 лютого 2024, 10:08

Вибити стілець з-під ніг Росії: світові компанії готові боротися з дипфейками й ШІ напередодні виборів – ЗМІ

Провідні компанії світу згодні маркувати у Мережі передвиборчий контент, створений штучним інтелектом.

Вибити стілець з-під ніг Росії: світові компанії готові боротися з дипфейками й ШІ напередодні виборів – ЗМІ

Відомо, що дирекції таких компаній, як Google, Microsoft, Meta, OpenAI, Adobe та TikTok, готові підписати угоду про маркування передвиборчого контенту, який був створений за допомогою ШІ, але при цьому вони його не планують забороняти або прибирати з Мережі.

У 2024 році у США та багатьох країнах Європи відбудуться як президентські, так і парламентські вибори. Усім добре відомо, що Кремль робитиме ставку на проросійських політиків, всіляко допомагаючи їм, включно з кампанією з дезінформації щодо їхніх опонентів. Для цієї мети РФ буде використовувати і ШІ. Журналісти з The Washington Post повідомили про підписання угоди з компаніями, що вони маркуватимуть контент, створений ШІ.

Діпфейки спрямовані на те, щоб збити виборця з істинного шляху, змусивши проголосувати по-іншому.

Перераховані вище компанії готові представити на загальний огляд текст угоди щодо ШІ вже цієї п'ятниці, 16 лютого, у рамках Мюнхенської конференції з безпеки.

Зображення, створені ШІ, гуляють Мережею вже давно, проте в останні кілька років їх стало дуже багато. Звичайний користувач Мережі не може відрізнити справжнє фото від підробленого, реальне відео від змонтованого ШІ.

У передвиборчій кампанії вже давно користуються послугами ШІ. Так, у 2023 році республіканець Десантіс за допомогою ШІ змонтував голос Трампа. У січні голос Байдена закликав американців не голосувати на праймеріз у Нью-Гемпширі.

Такої угоди компанії дійшли після зустрічі влітку 2023 року з адміністрацією президента США. Уже тоді було дано команду відстежувати фейковий передвиборчий контент і маркувати його.

Уже у новій угоді компанії зобов'язуються інформувати користувачів про фейковий контент.

Проте спроби створити широку систему, в якій контент ШІ ідентифікуватиметься та маркуватиметься у соціальних мережах, ще не увінчалися успіхом. Google продемонстрував технологію "водяних знаків", але не вимагає від своїх клієнтів її використання. Компанія Adobe, власник Photoshop, позиціонує себе як лідера у "приборканні" контенту з використанням ШІ, але її власний веб-сайт стокових фотографій нещодавно був сповнений фальшивих зображень про війну у секторі Газа.

Раніше ми повідомляли, що у Франції анонсували нову кампанію Кремля з дезінформації населення Європи щодо майбутніх виборів у країнах ЄС.

Нагадаємо, Байден розкритикував Трампа, який знаходиться на повідку у Путіна.

Автор: Дмитрий Мироненко

Останні новини