Глава RegioJet дав обіцянку у зв'язку зі смертельною катастрофою поїзда у Чехії: відкрито телефонну лінію українською
Транспортна компанія RegioJet виступила із заявою з нагоди зіткнення поїздів у Чехії та оголосила про створення гарячої лінії українською мовою.
Транспортна компанія RegioJet виступила із заявою з приводу катастрофи поїздів і оголосила про створення гарячої лінії українською мовою.
Про це повідомляє vinegret.cz.
Великий чеський оператор автобусних і залізничних перевезень RegioJet прокоментував аварію пасажирського поїзда з українцями, що прямував зі столиці Чехії до Чопа через Словаччину, який зіткнувся з товарним. Подія трапилася у Пардубіце у середу ввечері, 5 червня.
Радим Янчура, власник фірми, приїхав на місце події вночі у супроводі команди співробітників.
Радим Янчура від себе особисто та від імені всієї компанії RegioJet висловив глибоке співчуття з приводу цієї трагедії та щирі співчуття сім'ям загиблих, постраждалим і всім, кого торкнулася ця катастрофа.
Компанія готова надати всю необхідну підтримку та компенсацію, а також зобов'язується провести ретельне розслідування та вжити всіх необхідних заходів, підкреслив він.
Компанія RegioJet запустила спеціальну телефонну лінію для кризової допомоги +420 539 000 955, куди можна звернутися за інформацією про подію. Оператори доступні українською мовою. Також можна зв'язатися електронною поштою pomoc@regiojet.cz.
Згідно з останніми звітами, внаслідок зіткнення померли 4 людини, а 27 дістали травми різного ступеня тяжкості. У момент аварії у пасажирському поїзді перебувало 380 пасажирів, включно з дітьми.
Ліквідації наслідків аварії тривають.